Ripndip: Když kočka vládne skateboardingu

Ripndip

Ripndip: Co to je?

Ripndip, ta kultovní skejťácká značka z Floridy, vznikla v roce 2009 díky nápadu Ryana O'Connora. Všichni ji znají hlavně kvůli tý drzý kočce Lord Nermal, co všem ukazuje prostředníček - to je prostě jejich poznávací znamení.

Mezi skejťáky a pouličníma módníma nadšencema se Ripndip chytil fakt rychle. Není divu, jejich hadry jsou super kvalitní a design je prostě jinej level. Jasně, že mají trička a mikiny s tím jejich slavným kocourem, ale v nabídce najdeš všechno možný - od kalhot přes bundy až po baťohy a kšiltovky.

Dneska už Ripndip frčí po celým světě a často spolupracuje s různejma umělcema a značkama. Je to prostě značka pro všechny, co maj rádi trochu rebelskej a crazy styl, a je fakt jedno, kolik ti je - nosí to teenageři i dospěláci.

Historie značky

RIPNDIP nezačal v garáži, jak by si někdo mohl myslet, ale na slunných plážích Floridy v roce 2009. Ryan O'Connor, týpek co to celý rozjel, si prostě jen tak ze srandy začal tisknout trička pro sebe a kámoše. A pak přišel ten zlom - vymyslel drzou kočku Lord Nermal, co všem ukazuje prostředníček.

Srovnání značky Ripndip s ostatními skateboardovými značkami
Vlastnost Ripndip Značka A
Původ USA -
Rok založení 2009 -
Zaměření Skateboarding, streetwear -

RIPNDIP se pak stal naprostým hitem. Tahle značka s kočkou, co se nebojí ukázat světu, co si myslí, si získala srdce skejťáků všude možně. RIPNDIP dneska znamená vzdor, pohodu a svobodu. Není to ale jenom pro skejťáky - jejich hadry, doplňky a prkna si zamilovali i lidi, co frčí na streetwearu, a vlastně každej, kdo se nebojí být jinej než ostatní.

Lord Nermal: Ikona Ripndip

Ripndip, ta kultovní skejťácká značka z Ameriky, prostě všechny dostala svojí drzou kočičkou - Lordem Nermalem. Tenhle sarkastickej kocour s vystrčeným prostředníčkem se stal jejich poznávacím znamením a dokonale vystihuje, o čem celá značka je - prostě si dělat věci po svým.

Ryan O'Connor to v roce 2009 na Floridě rozjel s Ripndipem a netrvalo dlouho, než se z toho stal naprostej fenomén. Jejich svéráznej přístup ke skateboardingu a nezaměnitelnej design prostě lidi baví. Lord Nermal se teď válí všude - na tričkách, mikináách, kšiltovkách a dalších věcech, který značka dělá. Stal se z něj takovej symbol streetwearu. Ta jeho drzá držka a provokativní gesto si získaly mladý lidi po celým světě, který se v tom rebelským duchu prostě našli.

Styl a estetika

Ripndip je prostě jinej level. Tahle značka si jede svoje - mixuje street módu se skateovou kulturou a přidává k tomu pořádnou dávku srandy a provokace. Všichni znají jejich typický postavičky, třeba toho drzýho mimozemšťáka Lord Nermala, co všem ukazuje prostředníček. Mladý lidi to prostě žerou, protože Ripndip se nebojí jít proti proudu a dělat si věci po svým. Jejich hadry jsou naprosto nezaměnitelný - používají šílený barvy, vzory a materiály, který nikde jinde nenajdeš. Kromě oblečení maj v nabídce i spoustu dalších věcí - batohy, kšiltovky, ponožky a další cool doplňky, všechno v tom samým stylu. Na kvalitě si fakt dávaj záležet, jejich věci jsou dělaný tak, aby vydržely i to nejdrsnější ježdění na prkně. Není divu, že se z Ripndipu stala kultovní značka americký skate scény, která je známá svým originálním stylem, humorem a prvotřídní kvalitou.

Ripndip, to je víc než jen značka. Je to postoj, vzpoura proti všednosti, oslava individuality.

Dalibor Král

Oblíbenost mezi skateboardisty

RipnDip si vydobyl svoje místo mezi skejťáky, a není to náhoda. Jejich hadry a doplňky nejsou jenom cool a pohodlný, ale přesně vystihují, o čem skating vlastně je - vzdor, svoboda a pořádná dávka srandy.

Ten jejich maskot, kocour Lord Nermal, se stal pro mladý skejťáky něčím jako kultovní ikonou. Jeho drzej ksicht a vztyčenej prostředníček přesně sedí těm, co se nebojí jít vlastní cestou.

RipnDip fakt žije skateboardingem. Podporuje šikovný ridery jako Louieho Lopeze, Ryana Townleyho nebo Kelvina Hoeflera, a točí parádní skate videa, který dávaj motivaci skejťákům všude na světě. Takhle si značka buduje fakt silný spojení s komunitou, která oceňuje, že to s nimi myslí vážně a že jim nejde jen o prachy.

Kontroverze a kritika

Ripndip je sice mezi mladými docela oblíbená značka, ale ne každému sedí její styl. Hodně lidí třeba řeší tu jejich kočku s prostředníčkem - někdo se tomu směje a bere to jako cool rebelský symbol, jiní nad tím kroutí hlavou a přijde jim to přes čáru. Dost se mluví o tom, že takové motivy akorát podporují sprostotu a kazí pověst skateboardové komunity. A když už jsme u těch problémů - spousta lidí nadává i na ceny. Ripndip si totiž účtuje víc než ostatní značky, což hodně lidí štve a říkají, že si prostě jen přihazují kvůli tomu, že jsou teď v módě.

Kde koupit Ripndip v ČR

Jestli jste ještě neslyšeli o Ripndipu, tak je načase to změnit. Tahle drzá skejťácká značka z Ameriky si získává srdce lidí hlavně díky svýmu nezaměnitelnýmu maskotovi - kočičákovi jménem Lord Nermal. U nás v Česku se dá jejich oblečení sehnat na několika místech. Mrkněte do lokálních skateshopů, který většinou vedou týpci přímo ze skejt komunity. Hodně z nich má Ripndip v nabídce, protože je mezi mladejma hodně žádanej. Když vám nevyjde kamennej obchod, zkuste to přes český nebo zahraniční e-shopy zaměřený na streetwear. A jestli chcete mít jistotu a vidět kompletní nabídku, skočte rovnou na jejich oficiální web. Ať už toužíte po tričku, mikině nebo kšiltovce s tím drzým kocourem, určitě si vyberete něco, co vám sedne.

Budoucnost značky

Ripndip je dneska naprostej fenomén, kterej si během pár let vydobyl svoje místo na výsluní. Jejich kouzlo? Prostě dělaj fakt dobrý hadry a skejty s drzým designem, co má koule. Ten jejich maskot Nermal, takovej ten zmrd s vystrčeným prostředníčkem, se stal symbolem, kterej mladý prostě žerou.

Kluci z Ripndipu jedou fakt svojí vlastní ligu a pořád přicházej s něčím novým. Spolupracujou s různejma umělcema a designérama, a když vypustěj novou limitku, je to vždycky událost. Tímhle si držej lidi v napětí a furt přitahujou nový fans.

Nebojej se jít do crazy věcí a zkoušet nový fištrony. Dávaj dohromady kolabky s dalšíma značkama a rozjížděj nový produkty. A co je důležitý - jsou furt v kontaktu se svejma fanouškama přes socky, díky čemuž maj kolem sebe partu věrnejch podporovatelů, který jim žerou z ruky.

Publikováno: 02. 02. 2025

Kategorie: sport